ДОДАТОК Ж


перейти к полному списку дипломных проектов

Ссылка на скачивания файла в формате .doc находится в конце странички

ДОДАТОК Ж

Порівняльний аналіз АКБ “ТАС-Комерцбанк” з іншими комерційними банками України за 2001-2002 роки

Таблиця 1

Динаміка обсягу активів комерційних банків, млн. грн.

Таблиця 2

Динаміка обсягу кредитного портфеля комерційних банків, млн. грн.

Таблиця 3

Динаміка обсягу інвестиційного портфеля комерційних банків, млн. грн.

Таблиця 4

Динаміка обсягу капіталу комерційних банків, млн. грн.

Таблиця 5

Динаміка обсягу заборгованості комерційних банків перед клієнтами, млн. грн.

Таблиця 6

Динаміка обсягу прибутку комерційних банків, млн. грн.

скачать бесплатно організація банківського кредитування в україні

Содержание дипломной работы

ЗМІСТ
АНОТАЦІЯ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1 Організація банківського кредитування в Україні 1.1 Економічна сутність кредитного механізму комерційного банку
1.2 Нормативне регулювання кредитної діяльності банку
1.3 Сутність та необхідність кредитної політики комерційного банку
1.4 Макроекономічний огляд кредитного ринку України
РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ КРЕДИТНОГО МЕХАНІЗМУ НА ПРИКЛАДІ СОФІЇВСЬКОЇ ФІЛІЇ АКБ “ТАС-КОМЕРЦБАНК” 2.1 Загальна характеристика діяльності АКБ „Тас-Комерцбанк”
2.2 Аналіз кредитного портфеля АКБ “ТАС-Комерцбанк”
2.3 Реалізація механізму кредитування в Софіївській філії АКБ “ТАС-Комерцбанк”
2.4 Аналіз кредитного портфеля Софіївської філії АКБ “ТАС-Комерцбанк”
2.5 Порівняльний аналіз кредитної політики АКБ “ТАС-Комерцбанк” та КБ „Фінанси і кредит”
РОЗДІЛ 3 РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ КРЕДИТНОГО МЕХАНІЗМУ КОМЕРЦІЙНОГО БАНКУ 3.1 Рекомендації стосовно вдосконалення кредитної політики комерційного банку
3.2 Пропозиції щодо вибору оптимальної методики нарахування відсотків за кредит
3.3 Покращення системи контролю за якістю кредитного портфеля і факторами ризику
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТОК А
ДОДАТОК Б
ДОДАТОК В1
ДОДАТОК В2
ДОДАТОК Д1
ДОДАТОК Д2
ДОДАТОК Д3
ДОДАТОК Ж
ДОДАТОК К1
ДОДАТОК Л2

Практически не любая халява является «бесплатным сыром». Бывает много случаев, когда халява является формой рекламы, и при наличии минимума работоспособных мозгов ею можно невозбранно пользоваться. Также халява часто образуется в местах скопления серьёзного бизнеса и потребляется лицами, к этим местам приближенными (когда для представителей СБ данная халява не имеет ценности, а для «простых смертных» весьма и весьма приятна). Плюс, куча вещей, которые, зная «нужных людей», можно получить за копейки (например, многие просроченные товары имеют реальный (не прописанный) срок годности в разы больше, но за их распространение можно получить неиллюзорных пиз…юлей. Часто они сливаются за бесценок, но нужно знать места и тип товара).